Arculattervezés Vendéglátóknak

Discovery Session

Discovery Session

Mi így hívjuk az első alkalmat, amikor beszélgetünk veled. Ilyenkor rengeteg kérdést teszünk fel, hogy megismerjünk téged, vállalkozásodat és megértsük a céljaidat.

Azt is megmutatjuk, hogyan és hol dolgozunk mi. Körbevezetünk a Stúdiónkban és a designkivitelző műhelyünkben. A Showroomunkban pedig megmutatjuk neked korábbi munkáinkat.

Így közösen találhatjuk ki, hogyan tudunk együttműködni, és mit tudunk hozzátenni ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

Kapcsolat

Takács Eszter

senior projekt menedzser

Kapcsolat

  • Hidden
  • Max. file size: 25 MB.

Portfólió

Naomi

Gentlemen’s Club

Sushiroll

Sushi Street Food

Streetfood Sushi Franchise

Birdies

Esküvő-és Rendezvény helyszín

Dean’s College Hotel

Márkastratégia és Arculat

A Dean’s College Hotel egy kollégium és egy hotel izgalmas fúziója. Célcsoportja elsősorban a Pesten tanuló külföldi hallgatók és a digitális nomád világpolgárok.

Feladatunk volt a névadástól kezdve, a márkastratégia megalkotásán át, az arculat kialakításáig a teljes folyamat. A college hotel központi elemének a Dean (dékán) személyét javasoltuk, aki nem csak a márka vizuális megjelenését, de az egész kommunikációját is meghatározza. Izgalmas kihívás volt megtalálni az egyensúlyt a célcsoport fiatalos, és a Dean visszafogottan elegáns stílusa között. A vibráló élénk színek és ecsetvonások jól passzolnak a Deant megjelenítő, Picassora hajazó emblémával.

MUZE Hotel

Hotel, névjavaslat, arculat

A névjavaslat után egy düsseldorfi hotel új arculatának a kialakítása volt a feladatunk, ami a későbbiekben az egész hotellánc ernyőmárkájaként is funkcionálni fog. A tulajdonosok, és rajtuk keresztül a szállodák is ezer szálon kötődnek a festészethez. Az arculat megalkotásánál ennek a kapcsolatnak a megjelenítése volt a célunk. A logó elegáns réz vonalai patinát kölcsönöznek a márkának, ami a bohém ecsetvonásokkal és kollázsokkal kiegészülve különleges harmóniát alkotnak. Az arculat elemeinél az is szempont volt, hogy az egyes hoteleknél több művész alkotásaival is jól működjenek.

Made in China

Étterem, Budapest

A Made in China étterem újraformál mindent, amit eddig a kínai konyháról gondoltunk. Nem csupán kiváló minőségű ételeket szolgál fel, hanem megmutatja Kína pozitív, izgalmas és inspiráló arcát a magyar közönségnek. Az arculat tervezése során az volt a célunk, hogy megmutassuk, lehet valami egyszerre kínai és mégis igényes. Az étterem vizuális megjelenése az ősi kínai motívumokat kelti életre, azok felhasználásával teremt egyszerre tradicionális és modern látványvilágot. Ezt úgy értük el, hogy az étterem belső dekorációjánál a hagyományos kínai tusfestészetet kevertük grafikai elemekkel és fényképekkel. A logó a kínai írásjelekre, az arculat összes eleme pedig az elképesztően gazdag kínai kultúrára és történelemre épít.

Vin.Vin City

Vietnámi étterem az Andrássy úton, Budapest

A logónál olyan szimbolikus vietnámi motívumokat használtunk, mint a hagyományos nón lá és az evőpálcika. A mosoly az elnevezésből származó “win-win” kifejezésre utal, a vendéglő pozitív hangulatára és a alapító, Simi (Nguyen Tien Sy) mindig kedves hozzáállására.

Urban Betyár

Hagyományos Magyar Étterem

Az Urbán Betyár (Urban Outlaw) tiszteleg a magyar betyárok gazdag öröksége előtt, Magyarország “kowboyai” előtt. A minimalista logó, amely egy cowboy figurát ábrázol, erős szimbólumként szolgál a feledésbe merült hagyományok újjáélesztésére irányuló törekvéseink számára. Modern és elegáns megközelítéssel gondosan kiválasztott színeket és képi elemeket használtunk, amelyek emlékeztetnek a betyár korszakára, és izgalmas vizuális élményt teremtenek.

VR Park // DINO Safari

A VR Park egy egyedi stúdió Magyarországon, amely lenyűgöző szórakozási lehetőségeket kínál vendégeik számára a legmodernebb Virtuális Valóság technológiával. Feladatunk az volt, hogy létrehozzuk mind a stúdió, mind az első projektjük, a Dino Safari vizuális azonosítóját. A VR Park logója egyszerűen és elegánsan utal arra az 3D élményre, amit nyújtanak. A Dino Safari márka kialakításakor olyan szűk határt kellett megtalálnunk, amely elég ijesztő a látogatók figyelmének felkeltéséhez, de nem túl ijesztő egy családi programhoz. Ezt egy jellegzetes hüllő szem és az ősi kőhöz hasonló tipográfia kombinációjával oldottuk meg.

Mamacita

Mexikói Burrito Bár

Egy kis szelet Mexikóból, ahol minden a “Mama”, meleg és szeretetteljes (néha túl szeretetteljes) karaktere köré épül. Mama az intézmény szíve és lelke, szeretetet és ízt hoz minden ételhez. De légy óvatos, mert Mama egyúttal csípős pikantériát is hozhat! Együttműködésünk célja az volt, hogy megragadjuk a Mamacita vibráló és élettel teli atmoszférájának lényegét. Létrehoztunk egy olyan logót, amely tükrözi a mexikói kultúra szellemét. A márkaidentitás létrehozása során arra összpontosítottunk, hogy olyan vizuális nyelvet hozzunk létre, amely kommunikálja a Mamacita egyedi személyiségét. Merész és energikus színeket, élénk mintákat és illusztrációkat használtunk, hogy játékosság és izgalom érzetét keltsük.

Salt Horse

Beer Bar, Edinburgh

A Salt Horse Beer Shop & Bar Edinburgh legjobb kézműves söreit kínálja, hozzájuk illő ételekkel. A projekt során a legnagyobb kihívásunk az volt, hogy olyan megjelenést tervezzünk, ami utal a felszolgált sörök és ételek magas minőségére, de mégsem tűnik túl elegánsnak és exkluzívnak. Erre építve olyan arculatot terveztünk, ami közvetlen, szerethető, ugyanakkor magában hordozza a magas színvonalat és minőséget. A megjelenés minden eleménél arra törekedtünk, hogy egyszerű és barátságos legyen, de nemzetközi színvonalú, így mind a helyiek, mind a turisták számára vonzóvá válik a Salt Horse.

Piknik

Kávézó, Budapest

A Piknik alapötlete és neve is a kis üzlet elhelyezkedéséből származik. A kávézó ugyanis a Szent István Parkkal pont szemben található, ami a környék és az egész város egyik kedvenc piknikező helye. A vendégek helyben is fogyaszthatják, illetve kis elviteles csomagot is összeállíthatnak speciality kávékból, prémium alapanyagokból készült pékárukból, szendvicsekből és mindenmentes süteményekből. A feladatunk az volt, hogy megalkossuk a vizuális megjelenését ennek a könnyed nyári délutánok hangulatát idéző és a piknikezők bázisát jelentő kávézónak. Az arculat karakterének meghatározó elemei a fekete és a karamell színek, a logóban is megjelenő ferde csíkozás és a kézzel rajzolt, a piknikezés kellékeit megelevenítő játékos illusztrációk.

PanIQ Room

Szabadulószoba Franchise

Valós élet rejtélyek és high-tech élmények – a PanIQ Room egy sikeres globális szabadulószoba franchise márka. Világszerte terjeszkednek, és mi segítettünk nekik a vizuális azonosítójuk és a promóciós anyagaik átalakításában.

Nomads Land

Közép-Keleti Fesztivál

A téma itt a természet és a technológia újbóli összekapcsolódása körül forog. A fesztivál identitásának és dizájnjának első terveit mi alkottuk meg.