Arculat- és Csomagolástervezés Élelmiszeripari Termékeknek

Discovery Session

Discovery Session

Mi így hívjuk az első alkalmat, amikor beszélgetünk veled. Ilyenkor rengeteg kérdést teszünk fel, hogy megismerjünk téged, vállalkozásodat és megértsük a céljaidat.

Azt is megmutatjuk, hogyan és hol dolgozunk mi. Körbevezetünk a Stúdiónkban és a designkivitelző műhelyünkben. A Showroomunkban pedig megmutatjuk neked korábbi munkáinkat.

Így közösen találhatjuk ki, hogyan tudunk együttműködni, és mit tudunk hozzátenni ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

Kapcsolat

Takács Eszter

senior projekt menedzser

Kapcsolat

  • Hidden
  • Max. file size: 25 MB.

Portfólió

Cheerful Buddha – Branding

Az Egyesült Királyság első jelentős CBD kávé- és csokoládémárkája.

A csokoládétól az olajcseppig minden termékcsalád játékos design értelmezésben követi a “szeretet és jóllét” elvet. “A gyönyörű design segített, hogy felkeltsük a brit top kiskereskedő figyelmét” – James Wright, a Cheerful Buddha igazgatója

ANJUNA Ice Pops

Artisan Ice-Pop Brand, Budapest

Az ANJUNA Ice Pop-ot két vállalkozó kedvű fiatal (Szabó Milán és Szalay József) álmodta meg indiai utazásuk alkalmával. Anjuna tengerpartja annyira magával ragadta őket, hogy hazatérve saját kézműves jégkrémüknek is ezt a nevet adták. Mi abban segítettünk nekik, hogy az Anjuna életérzésből szuper márkát építsenek. A logó és arculat kialakításánál az indiai hangulatot és a Holi fesztivált helyeztük a középpontba. Az embléma tervezésénél azonban fontos szempont volt, hogy ne a vallásra utaljon, hanem egy kedves karakter legyen, ami jól kapcsolható a termékhez és a márka személyiségéhez. A Holi fesztivál színkavalkádja a kiegészítő arculati elemekben köszön vissza, az enteriőr designba pedig igazi tengerparti hangulatot csempésztünk.

I CAN SPICE

Artisan Spice Brand

Az I Can Spice alapötletét az az egyszerű, de inspiráló gondolat adta, hogy varázsoljuk a főzést egy mindenki számára izgalmas és szórakoztató elfoglaltsággá, ahol szabadjára engedheti a fantáziáját. Ezt tükrözi a névválasztás is. Ahhoz, hogy a prémium minőségű fűszerek és fűszerkeverékek roppant széles portfóliója átlátható legyen, különböző kategóriákat hoztunk létre, amelyek a design alapját is adták. Megalkottunk egy játékos és kifinomultan részletes, a stilizált alapanyagokra épülő mintarendszert, amiben jól elkülönülnek az egyes kategóriák, ugyanakkor együtt is egy koherens egészt alkotnak. Ügyeltünk arra is, hogy a későbbiekben – új ízek esetén – könnyedén bővíthető legyen a termékpaletta vizuális megjelenése.

Calico Art Chocolate

Kézműves Prémium Csokoládé

Ki mondja, hogy a minimalista design unalmas? Vannak olyan termékek, amelyek igazán képesek önmagukért beszélni, ha hagyod őket.

Maeste

Mini Poharas Bor

“Maeste” minden értelemben a “Ma Este” megtestesítése. Kollekciójukban díjnyertes borok találhatók, kizárólag mini üvegekben tervezve, amellyel az “itt és most” filozófiáját ölelik fel. Minden egyedi illusztráció egy kapu egy etéria, más világos élményhez, amely invitál téged, hogy szökj el egy elbűvölő és csodálatos birodalomba.

I’M TEA

Organic Tea Brand

We recreated this heart-to-heart feeling with soft pastell colors, a touch of gold and feminine illustrations. Every tea blend got a different color and style so you can easily find the one that suits your mood the best.

INULINU

Jerusalem Artichoke brand, Budapest

Az INULINU ketchup, mustár és dzsem nem hétköznapi termékek. Csicsókából készülnek, amit az egészséges életmód csodaszereként tartanak számon. A mi feladatunk volt, hogy a márkanévtől az arculattervezésig felépítsük a termékeket összefogó márkát. Az INULINU márkanevet a csicsóka fő hatóanyaga, az inulin után adtuk, dallamosabb formába öntve. A márka stratégiáját pedig arra a küldetésre alapoztuk, hogy megismertesse az emberekkel a csicsóka pozitív hatását. Az arculat és a csomagolás tervezése során fontos szempont volt, hogy a design minden termékre jól alkalmazható legyen. A megjelenésben a természetes összetevőket helyeztük előtérbe, amiket élénk színvilággal és játékos formákkal tettünk izgalmasabbá.

Old Millers’

Gluténmentes Liszt Márka

Az Old Millers’ Magyarország egyik piacvezető gluténmentes liszteket és termékeket forgalmazó márkája, akik közel három évtizedes működés után a márka teljes rebrandingjével bíztak meg minket. Az arculat megalkotásánál az „old” szóból indultunk ki, erre építve egy hagyományőrző, ám színvilágában mégis modern designt készítettünk. A tradicionális érzetet erősítik a rézkarc hatású rajzok, a régies betűtípusok és a címkék elrendezése is. Minden csomagolás oldalán található egy gluténmentességet jelölő, színes szárazpecsét, illetve egy rövid és frappáns idézet.

Xtreme Fitness

Magas Minőségű Fehérje Szelet

Mozgalmas, erőteljes, extrém. Csak ennyi kell ahhoz, hogy a kemény edzésélményt átvedd csomagolástervezésbe.

BOLO

Művészeti Tortaüzlet

Itt egy harmonikus színpalettán és elegáns tipográfián dolgoztunk. Ennek a márkaidentitásnak a célja a szofisztikáltság és játékosság zökkenőmentes ötvözetének létrehozása.

Jardoux

Fagyasztott Gyümölcs Márka

A fagyasztott gyümölcsök éppoly egészségesek és ízletesek lehetnek, mint a frissek. Azonban szükség van rá, hogy a csomagolás elmesélje ezt a történetet. Olyan sorozatot terveztünk fagyasztott gyümölcs termékekből, amelyek tele vannak zamatos, hűvös frissességgel.